1938-ban a Rákoshegyen működő „Kovács Mihály Autóbusz Vállalat”, amely a Maribuszt is üzemeltette, volt az első, rendszeresen működő autóbuszjárat. Kezdetben Rákoshegy Rákoskeresztúr útvonalon közlekedett, majd ez bővült ki Kőbánya végállomással. A vállalkozás tulajdonában négy jármű volt, és 1938-ban másfél óránként közlekedett. 1945-ben, a háború után egy busszal kezdte meg működést, és 1950-re már újra három jármű állt az utazóközönség rendelkezésére.
1950 Nagy-Budapest kialakulása
Rákosmentén az első Fővárosi Autóbusz Üzem által fenntartott vonal a 60 –as számot viselte.
Ezt követően hosszú éveken keresztül a 61, 62, 67, 98 számcsaládba tartozó buszok jelentették a kapcsolatot a belső városrészekkel. Nagyobb változást hozott a Metro átadása, ekkor új járatok indulhattak az Örs vezér tere irányába..










Legutolsó frissítés:2018.12.23.